Jump to content

יוצא לעקיפה

  • הודעות

    31
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    גילי גאומטרי

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של יוצא לעקיפה

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

10

מוניטין

  1. שלום , מתלבט בין לנסר 2010 - 2011 עם כ-200 אלף ק"מ לפיאסטה מהשנתונים הנ"ל (אוטו') עם כ150 אלף ק"מ . השאלה החשובה היא לגבי הוצאות התחזוקה והאמינות , האם הפיאסטה כמו הלנסר או דומה לו בזה ? או שיש פערים משמעותיים ביניהם ?
  2. מעניין אותי מאוד מהיכן הנתון הזה . ביד 2 בלבד ספרתי 6 רכבים בין השנתונים 2015 ל2019 בציבור החרדי יש כמויות מטורפות של סיינות , יש שכונות בירושלים (סורוצקין , רוממה , עזרת תורה ועוד ) שלא תראה בהם בנין אחד שאין מתחתיו סיינה אחת לפחות
  3. ממש לא הבנתי איך אפשר להשוות את הרכבים הנ"ל לסיינה מדובר ברכבים מסחריים שהוסיפו להם מקומות הנוחות שלהם היא בערך כמו באוטובוס. שבונה מהם הסיינה היא מיניוואן שנועד להובלת נוסעים בנוחות מרבית. ברור שהסיינה עדיפה אפילו במחיר נסיגה של 3 -4 שנים אחורה בשנתון . כנ"ל מבחינת אמינות הדגם נחשב לאחד האמינים ביותר שיש בעולם הרכב בכלל , גם אם תקנה רכב אחר בשנתון מתקדם יותר לדעתי עדיין הסיכויים לתקלות יהיו גבוהים יותר מבסיינה קצת יותר ישנה . אשמח לשמוע איך הגעת למסקנה הזו , וגם אם אתה צודק וזה סוחר , נו אז מה? אסור להסתכל אפילו על מודעות שלהם? על פניו סיינה שנראית טוב ועשתה רק 132K ק"מ נשמע לא רע בכלל.
  4. https://www.yad2.co.il/vehicles/item/x23t8svg?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=6&is-new-tab=true בבקשה. טויוטה סיינה הקלאסיקה של ה8 מקומות . יש ביד 2 עוד הרבה דוגמאות חפשי שם. אני לא יודע לגבי מחיר החלפים אבל הרכב נחשב אמין ביותר.
  5. פשוט לא מבין את החישוב שלכם , כשרכב נגנב הכסף הזה פשוט נעלם מהמדינה! נעלם! מתאדה! בורח החוצה! הכסף שבו אני יקנה רכב חדש וישלם מס בין כה וכה ישאר במדינה ויצא או על רכב או על דברים אחרים שהייתי קונה אם לא היו גונבים לי את הרכב. זה פשוט לא נכון לחשב את זה כך.
  6. אני לא מקבל את הטענה הזו , כשאזרח ישראלי מפסיד מאות אלפי שקלים שעוברים לפלסטיני באופן שחור המדינה מפסידה באופן ישיר כסף, הרי בכסף הזה מישהו היה משתמש במדינה , קונה דברים ומשלם מע"מ , ברור שהמדינה מפסידה המון כסף מכל ההון הזה שפשוט נעלם מהשטח.
  7. מה שמטריף אותי זה לא ההפסד הכספי , יש ביטוח וכו', אלא העובדה שפשוט יושב לו איזה בן דוד עכשיו בבית מבסוט ומרוצה עם רווח לא נורמלי מאפס עבודה , והכל מכסף שאני שילמתי - חרא וגם , תמיד שנאתי אנשים שיש להם תעוזה לעשות פשוט מה שבא להם , והנה המניאק הגיע וגנב רכב מאמצע רחוב ראשי בשעה 22:00 זה מטורף! עוברים שם כל הזמן אנשים! בחייך אם את האוטו הוא פורץ בעשר שניות כמה זמן יקח לו לפרוץ את זה?
  8. אז ככה, נוסע לבקר את סבתא יום חמישי בערב , מגיע בזמן , לשם שינוי מוצא חנייה ממש מתחת לבית שלה , המקום : כפר גנים פתח תקווה . השעה: 22:00 . מחנה את הרכב ועולה למעלה, סבתא מתרגשת ולי יש תחושת סיפוק. החיים יפים בסך הכל. אממה שכשאני יוצא למרפסת ומביט למטה האוטו לא שם. והוא, מסכן, לא עבר עדיין את ה8K ק"מ. לא יודע, סערת רגשות, תחושה שאני גר במקום הזוי ומפחיד. האם באמת כ"כ קל לגנוב רכב ופשוט לעשות פאקינג 200Kש"ח ברגע? האם למשטרה החובבנית יש איזהו תכנית למיגור התופעה? למי שיש ידע בעניין \ עצות למניעת השנות מקרה כזה \ סתם ניחומים על הג'ילי גאומטרי המקסים שהלך בטרם עת - יאללה תרביצו.
  9. מה עם זה? https://www.yad2.co.il/vehicles/item/xq4gvxl5?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=15&is-new-tab=true וולוו XC60 בלי גג נפתח אבל אמור להיות מפנק יותר מהמאזדה
  10. בסכום הזה ממש חבל לקנות מיקרה. לא ציינת באיזה טווח שנתונים אתה מעוניין אך אני ממליץ על הונדה ג'אז - תוכל למצוא 2014 -2015 בקלות במסגרת התקציב. אם אתה מעוניין בחדש יותר\עם פחות ק"מ חפש מיצובישי אטרז' -רכב אמין מאוד ויחסית חסכוני אך תתצרך להתפשר מעט על נוחות נסיעה לצרפתים על תתקרב אם אתה מחפש עלויות אחזקה נמוכות.
  11. חשבת על יונדאי IX35 ? רלוונטי במסגרת התקציב בשנתון 2014 ואם תתאמץ גם מ2015 אם הקאדילק והפורד מדברים אליך כנראה אתה מחפש רכב עם הופעה שרירית מה שאי אפשר בדיוק לומר על אאוטלנדר מהדור הראשון.... הIX35 מביא הופעה מרשימה מאוד.
  12. הכי מרווח ונח יהיה הונדה FR-V , הוא מציע 3 מקומות מלפנים ו3 מאחור, מדובר ברכב לא ארוך כמו מיניוואן אך רחב מאוד ולדעתי יכנסו בו 3 כיסאות. צריך להתחבר למראה החיצוני.... נסה לחפש בשנתון 2009 -זה אמור להכנס בתקציב.
  13. הדגם הזה הוא נצחי- תמיד היה כאן בארץ ולכן יש לו מוניטין רב שנים של אמינות , ומי שאין לו כח לברר ולהתעסק קונה אותה תמיד , אבל איך שאני מבין אנשים שיותר מומחים ממליצים על כל היפניות הנ"ל כמו על הקורולה(אני מדבר על הלנסר ועל הטידה, בנוגע לסיוויק האמינות שלה לא פחותה אבל צריך למצוא אחת שלא עברה אצל איזה ערס שהרס אותה)וגם אם הקורולה מעט יותר אמינה זה לא בפער משמעותי ששווה את ההפרשים המטורפים במחיר.
×
×
  • תוכן חדש...