Jump to content

חיקו

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי חיקו

  1. מה בסוף היה הבעיה ?
  2. אתר של נוכלים הזמנתי מהם כפתור לבלם יד חשמלי והם שלחו לי אום של בורג ,שלחתי להם מיילים עם תמונות והוכחות והם מערבבים אותי שזה בבדיקה עם המנהל מחסן, עבר כבר יוצר מחודש ולא חזרו אלי אז שלחתי שוב מייל ביום ראשון ועד עכשיו לא חזרו אליי קיצר להתרחק !
×
×
  • תוכן חדש...