שלום חברים
הערב באמצע נסיעה הרכב התחיל להתחמם ובזמן לחיצה על הדוושה גם הוציא אדים מאגזוז והמכסה מנוע פתחתי מכסה מנוע וראיתי שיש חור בצינור הגמיש מאחורי המנוע ומשם יוצאים האדים
האם כדאי לנסוע מחר למוסך מרחק כ10 דקות נסיעה או להביא גרר
יש לציין שהמים לא נגמרו במיכל הרזרבי זאת אומרת שכראה יוצא ממש קצת מים
תודה רבה
אחרי שטיפת מנוע המאוורר מנוע נדלק כל פעם שהמנוע נכבה ולא נכבה גם אחרי כמה שעות ניתקתי את המצבר כדי שלא יגמר עד שהמכונאי יגיע מחר אבל המכסה מנוע לא ננעל, האם יש קשר בין הדברים ויש לזה פיתרון או שזה בעיה נפרדת?