Jump to content

net431

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של net431

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. שלום חברים הערב באמצע נסיעה הרכב התחיל להתחמם ובזמן לחיצה על הדוושה גם הוציא אדים מאגזוז והמכסה מנוע פתחתי מכסה מנוע וראיתי שיש חור בצינור הגמיש מאחורי המנוע ומשם יוצאים האדים האם כדאי לנסוע מחר למוסך מרחק כ10 דקות נסיעה או להביא גרר יש לציין שהמים לא נגמרו במיכל הרזרבי זאת אומרת שכראה יוצא ממש קצת מים תודה רבה
  2. תודה רבה! בינתיים הוא החליט להשתתק מעצמו, אולי אבדוק בהמשך הערב אם הוא יחליט לבד להידלק בחזרה (כמו שהוא כבר עשה לפני כמה שעות...)
  3. בהנחה ובאמת אני לא מצליח לסגור את המכסה מנוע בלילה יש סיבה לחשוש ממשהו?
  4. אחרי שטיפת מנוע המאוורר מנוע נדלק כל פעם שהמנוע נכבה ולא נכבה גם אחרי כמה שעות ניתקתי את המצבר כדי שלא יגמר עד שהמכונאי יגיע מחר אבל המכסה מנוע לא ננעל, האם יש קשר בין הדברים ויש לזה פיתרון או שזה בעיה נפרדת?
  5. היום קרה לי כזה דבר בדיוק מה זה אומר? הרכב נוסע כרגיל
×
×
  • תוכן חדש...