אשמח ממש לעזרהבאותו נושא,
הבעיה: נזילת מים כשיורד גשם לתוך פנים הרכב
מיקום: צד שמאלי קדמי של גג הרכבֿ (זה נראה כאילו הנזילה בחיבור של הגג עם החלון הקדמי של הרכב או ההחיבור שבין הפח של הגג לפח של הרכב)
ניסיתי בעקות המלצות שקיבלתי כאן להחליף חלון קדמי.... אז החלפתי חלון קדמי + גומיות חדשות (שהדבק שלו התכיל להיאכל) וזה לא עזר🤢
שם אמרו לי אחרי שההחלפה לא עזרה שייתכן שזה מהחיבור של הפח של גג הרכב לרכב עצמו
מה דעתכם מה עלי לעשות השתגעתי עם זה לגמרי!!
תודה ענקית לעוזרים...