Jump to content

מימון שניב

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי מימון שניב

  1. אנסה להסביר אני רוצה לדעת ולהבין איך הרכב עובד וגם להיות מסוגל לתחזק אותו עצמאית. כמו שאני יודע לדוגמא לעשות לגלקסי שלי או למחשב נייד שלי. אני מבין איך המוצרים האלה עובדים ויודע לתחזק ולטפל בהם. ברכב שלי ובכלל ברכבים אין לי שום מושג. אני יודע שאני מסובב את המפתח ויש דבר כזה שנקרא סוויץ', סטרטר. הכנסתי את המפתח, סובבתי - הרכב מונע. מה קרה שם? איך? רק בגלל שסובבתי אז הרכב הניע ? איך עכשיו הכל עובד ומרעיש מתחת למכסה מנוע? זה מעניין אותי. ואז אחרי שאני אדע איך זה עובד אני אוכל גם לתחזק ולטפל כשצריך. נגיד אם אני אסובב את המפתח והרכב לא יניע אני אבין שזה בגלל זה וזה. או למשל אני מחליף הילוך. אני לא מבין בזה כלום. נוהג כמו שלימדו אותי. מה קורה כשאני דורך על הקלאטש ? וכשאני מזיז את הידית ? אני פשוט מבצע אוטומטית את הפעולות בלי להבין. הצלחתי להסביר את עצמי ?
  2. זה. הבסיס של הבסיס. ניסיתי לראות סרטונים גם אנימציות. אחרי שהבנתי שלקרוא על זה לא עובד לי. אז אני צופה, מתעלם מהשפה , אבל לא מצליח להבין או לחבר את מה שאני רואה לכדי הבנה. אין כמעט חומר לימודי שמובן לי או נגיש בשפה העברית. אם למישהו יש קישורים שהוא הבין מהם (מ-0 לא כשזה שהיה לו ידע מקדים מלפני) אודה. חשבתי גם לקנות רכב זול וללמוד עליו תוך כדי מעשית. מה דעתכם או חבל על הכסף? כמה יעלה לי התענוג הזה?
  3. שלום, אני רוצה להגיע ליכולת שאוכל לטפל ולתחזק בעצמי את הרכב. קודם אני מבין שצריך לדעת איך עובד הרכב. השפה בה אני שולט היא עברית. לאיזה מקורות אני יכול לפנות בכדי ללמוד מ-0 לרמה שאבין איך עובדת המכונה הזאת, ואוכל בהמשך לתחזק אותה עצמאית?
×
×
  • תוכן חדש...