גם הנטיה הראשונית שלי הייתה לכיוון הבאיון אבל אני באמת חושש מאמינות (בדיוק השבוע ראיתי קיה סטוניק די חדשה שנתקעה בצומת רעננה, לא יודע מה היה שם אבל ממש לא הייתי רוצה להחליף מקום עם הבחור).
אני נוהג זהיר ורגוע, מטפל בזמן, השאלה זה האם זה מספיק בשביל אפס תקלות כמו עם הקורולות שהיו לי לאורך השנים.
ד"א - מישהו יודע האם יש הפרש משמעותי בעלות הביטוח בין הרכבים האלה?