Jump to content

Breeze

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Breeze

  1. תודה רבה! מה שמפריע לי זו איכות הסאונד באופן כללי, חוסר בעומק, חוסר בהירות, הסאונד שטוח... בסוף שוכנעתי ללכת על מורל טמפו אולטרה 6/9, + מגבר helix m four + סאב שוכב של 8 אינץ (גם כן helix). מקווה שהקונפיגוקציה לא תפגע באופן כלשהו בפונקציונליות של המולטימדיה. עדיין לא ביצעתי התקנה ואני חושב לוותר על התקנת הסאב - מה דעתך? האם המערכת הזו בלי סאב תתן שיפור משמעותי מספיק?
  2. היי, אני מחפש לשפר את איכות הסאונד בפורסטר 2021. נכון להיום הכל סטוק. בהנחה ואני לא מעוניין להחליף את המולטימדיה, האם החלפת הקדמיים לקומפוננט 6/9 יתנו שיפור מורגש? האם מומלץ גם להחליף אחוריים? עוצמת הווליום פחות חשובה לי ואני פחות מעוניין בסאב... כל המלצה אחרת תתקבל בשמחה. תודה
×
×
  • תוכן חדש...