תודה רבה!
מה שמפריע לי זו איכות הסאונד באופן כללי, חוסר בעומק, חוסר בהירות, הסאונד שטוח...
בסוף שוכנעתי ללכת על מורל טמפו אולטרה 6/9, + מגבר helix m four + סאב שוכב של 8 אינץ (גם כן helix).
מקווה שהקונפיגוקציה לא תפגע באופן כלשהו בפונקציונליות של המולטימדיה.
עדיין לא ביצעתי התקנה ואני חושב לוותר על התקנת הסאב - מה דעתך? האם המערכת הזו בלי סאב תתן שיפור משמעותי מספיק?