Jump to content

itzikkal

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

הנקודות של itzikkal

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. אז האם בגלל 10 מ"מ בין ה 185 ל 195 אין אפשרות לאשר את הצמיגים הנ"ל ?? או שקיימת בכל מקרה ?? סה"כ 10 מ"מ
  2. שאלה לי .. יש לי פונטו ספייס שנת 01 אוטומטית ,כיום וברישיון הרכב היא נועלת R14 165/70 . הייתי מעוניין לנעול אותה בחישוקי מגניום בגודל 15" ובצמיגים של פירלי P6000 בגודל 195/50 , וכמו כן מה המידה המקסימלית אשר אפשר לשים בפונטו ספייס . אודה לתשובתך .
×
×
  • תוכן חדש...