אני יכול לספר לך את נסיוני הארוך עם הרדיאטור של הקוואליר שלי.
לאחרונה הרכב התחמם מאוד בעליות. הוסבר לי שזה בסדר שהוא יגיע עד ל-100 מעלות, אבל עדיין לא הייתי שקט.
הלכתי למתקן רדיאטורים שבעבר כבר ניקה לי את הרדיאטור.
הוא עשה לי ניקוי + החלפת טרמוסטט (שזו הייתה הבעיה כל הזמן) והרכב נוסע כמו חדש (טפו טפו טפו).
בתוך העיר הוא קבוע על 90 גג עד ל-92.
רק בעליות הוא נושק ל-95.
המלצתי.. בצע ניקוי + החלפת טרמוסטט.. יחסוך לך רדיאטור חדש.