Jump to content

polguy24

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של polguy24

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. אני יכול לספר לך את נסיוני הארוך עם הרדיאטור של הקוואליר שלי. לאחרונה הרכב התחמם מאוד בעליות. הוסבר לי שזה בסדר שהוא יגיע עד ל-100 מעלות, אבל עדיין לא הייתי שקט. הלכתי למתקן רדיאטורים שבעבר כבר ניקה לי את הרדיאטור. הוא עשה לי ניקוי + החלפת טרמוסטט (שזו הייתה הבעיה כל הזמן) והרכב נוסע כמו חדש (טפו טפו טפו). בתוך העיר הוא קבוע על 90 גג עד ל-92. רק בעליות הוא נושק ל-95. המלצתי.. בצע ניקוי + החלפת טרמוסטט.. יחסוך לך רדיאטור חדש.
  2. שלום. יש לי אופל קורסה שנת 99 מנוע 1.2. יש לה בעיה שההגה מסתובב בקלות לצד שמאל וקצת קשה יותר לצד ימין. במוסך מורשה אמרו לי ישירות שזה בעיה בהגה חשמלי (למרות שאני יודע שבשנת 99 אין הגה חשמלי) והסתכלו במחשב של החברה ודיברו על החלפה במחיר 5,000 שקל (וזה כמובן בלי עבודה...). א. האם סביר שצריך להחליף את כל המנגנון? ב. האם עדיף ללכת למוסך שיביא לי מנגנון מפירוק? ג. מה משמעות המילים "חופש ונקישה בתיבת ההגה"? תודה אסף
×
×
  • תוכן חדש...