Jump to content

מיכאל ינון

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי מיכאל ינון

  1. שלום לכולם אשמח לקבל חוות דעת על ניסאן קשקאי 1.6 ידני visia 2014 לגבי אמינות, נוחות, צריכת הדלק, איכות החומרים, מרווח או לא, חווית הנהיגה, עלויות אחזקה, בליית חומרים מהירה או לא? ואם יש עוד דברים שלא הזכרתי.. תקלות ידועות? פשוט חיפשתי רכב משפחתי לא יקר מרווח נוח חסכוני יחסית ואמין והגעתי לזה..
  2. טעיתי 2006..
  3. ומה לגבי הונדה או סוזוקי sx4?
  4. שלום אני מחפש רכב משפחתי/משפחתי מסחרי אמין איכותי נוח חזק חסכוני מרווח (גם ליושבים מאחורה) ועשוי מחומרים טובים בעיקר המכאניקה יש את כל זה יחד בסכום שביקשתי? * 15 אלף שקל מצאתי כמה רכבים לפי עשרות חוות דעת על כל מיני רכבים שקראתי כאן בפורום זאת גם הזדמנות להגיד תודה לכולם כאן..אז הנה הרשימה: טויוטה קורולה 2007 טויוטה רן אקס 2007 סיטרואן c4 comfort 2012 יונדאי i30CW 2009 סקודה רומסטר 1.2 2011 ניסאן נוט 2009 ניסאן אלמרה האצבק 2008 אשמח לחוות דעת על הרכבים הנל והאם כדאי ללכת באמת רק על יפאני או קוראני וצרפתי גם טוב?.. תודה לכם
×
×
  • תוכן חדש...