שלום לכולם אשמח לקבל חוות דעת על ניסאן קשקאי 1.6 ידני visia 2014
לגבי אמינות, נוחות, צריכת הדלק, איכות החומרים, מרווח או לא, חווית הנהיגה, עלויות אחזקה, בליית חומרים מהירה או לא? ואם יש עוד דברים שלא הזכרתי..
תקלות ידועות?
פשוט חיפשתי רכב משפחתי לא יקר מרווח נוח חסכוני יחסית ואמין והגעתי לזה..