Jump to content

ירון ישר

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי ירון ישר

  1. מבדיקה שעשיתי, ברשיונות הרכב הקודמים, מלבד האחרון, הדירוג היה 6. באחרון ירד ל2. למה? אין לי מושג. הרכב חדש ויש בו את כל מערכות הבטיחות. הסתכלתי גם על העדכון שעשה משרד הרישוי בנושא הניקוד, אני אמור להיות על 6. אנסה לפנות למשרד הרישוי. מאמין שיש כאן טעות בחישוב בהסתמך על האינפורמציה וטבלת הניקוד שהם פרסמו. אני בספק שהם סכלל ינסו לעזור לי כי האוטו נגנב וכבר לא רשום על שמי אחרי שהסדרתי את הנושא עם חברת הביטוח. לגבי למה זה מעניין את חברת הביטוח אז התשובה היא שהם טוענים שבגלל שאני דירוג 2 ולא 6 אז למעשה שווי הרכב מלכתחילה היה נמוך יותר, כי אין בו מערכות בטיחות יקרות שעולות יותר כסף. לכן קיבלתי פחות.
  2. בדצמבר 2020 רכשתי רכב יונדאי i20 מדגם prestige מסוכנות כלמוביל. רכב חדש מהנילון. הדגם של הprestige מגיע עם כל מערכות הבטיחות הכי מתקדמות הכוללות: בלימה אוטונומית, תיקון סטיית הגה אוטומטי, זיהוי הולכי רגל במעבר חצייה, מצלמות אחוריות, ועוד שלל דברים מתקדמים שהם שיא הבטיחות. דגם הprestige הוא ברמת בטיחות 6 עפ"י היצרן יונדאי. לפני כשבועיים הרכב נגנב לי מהחנייה. משקלול שחברת הביטוח עשתה היא החזירה לי פחות כסף ממה שצריך בטענה שברשיון הרכב שלי מופיע דרגת בטיחות 2! ולא 6! כמובן שאני בהלם מהסיטואציה. הרי הדגם הזה (לכל אורך השנים מאז 2019 ועד היום) הגיע ברמת בטיחות 6. למה מופיע לי 2? וכמובן ששילמתי על זה לא מעט כסף כשרכשתי את הרכב. כמובן שתת הדגם שמופיע לי ברשיון רכב הוא הנכון. כלומר דגם הprestige, אבל רמת הביטחות לא נכונה. מה עושים מכאן? למי ניתן לפנות? איך ממשיכים? משקלול שעשיתי מדובר בעוד 10 אלף שקל במינימום שהיתי צריך לקסל בנוסף. הביטוח אומר לי לפנות ללוי יצחק. בלוי יצחק טוענים שרשיון הרכב הוא שקובע מבחינתם ושאפנה למשרד הרישוי. אשמח לעזרה איך ממשיכים מכאן ואם למישהו זה כבר קרה בעבר.
×
×
  • תוכן חדש...