יש לי סיטרואן4C 2015 123000 ק"מ.
בטיפול האחרון אמרו לי שיש בעייה ברצועת טיימינג. שיכולה להמשך, בתנאי ששימון המנוע יישמר, עוד שנים רבות ללא בעייה. ושיש לשים לב לרעשים.
טיפול בהחלפתה יעלה כ8000 - 7000ש"ח.
החלפת טרייד אין לאותו אוטו (סיטרואן ספייס טורר , 92000 ק"מ מ2019) תעלה 60000 עם אחריות לשנה.
אנחנו מאוד מרוצים מהאוטו הקיים. האם כדאי להחליף, מה לקחת בחשבון בבדיקת הכדאיות להחליף או לא?
בתודה מראש לכל העוזרים