Jump to content

אילון21

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי אילון21

  1. מה שמפחיד אותי זה שזה סימן לבאות. האם האוטו הזה מנסיונכם יכול לעבוד גם שנים קדימה ושווה את ההשקעה?
  2. תודה. ובכללי- האם זה נכון (יש כאלה שאומרים לי) שסיטרואן (וצרפתיות בכלל) אינן עמידות וכדאי להחליפן ולכן C4 2015....לא יחזיק ממילא מעמד, גם אם אתקן?
  3. תודה לעונים האוטו עם מנוע 1600. לפי מה שאומרים, כדאי להשאר ולברר במוסך אחר כמה יעלה תיקון. אני מטפל במוסך מורשה. יש למישהוא המלצה על מוסך אחר- אזור ת"א? איך מוצאים את השירשור? תודה
  4. יש לי סיטרואן4C 2015 123000 ק"מ. בטיפול האחרון אמרו לי שיש בעייה ברצועת טיימינג. שיכולה להמשך, בתנאי ששימון המנוע יישמר, עוד שנים רבות ללא בעייה. ושיש לשים לב לרעשים. טיפול בהחלפתה יעלה כ8000 - 7000ש"ח. החלפת טרייד אין לאותו אוטו (סיטרואן ספייס טורר , 92000 ק"מ מ2019) תעלה 60000 עם אחריות לשנה. אנחנו מאוד מרוצים מהאוטו הקיים. האם כדאי להחליף, מה לקחת בחשבון בבדיקת הכדאיות להחליף או לא? בתודה מראש לכל העוזרים
×
×
  • תוכן חדש...