שלום לכולם
ביום א' אני אמור לעשות העברת בעלות לרכב שלי לאדם שרוכש אותו.
קיבלתי תו נכה לתקופה של שנה ב10/5/2022
בטסט שהיה ב10/9/2022 שילמתי אגרת רישוי מופחתת בסך 28שח
תו הנכה פג תוקף ב-10/5/23 וטרם שילמתי את האגרה החדשה (1330₪)
האם תהיה בעיה להעביר בעלות בדואר?
תודה רבה
נתנאל