Jump to content

NATI814

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של NATI814

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. שלום לכולם ביום א' אני אמור לעשות העברת בעלות לרכב שלי לאדם שרוכש אותו. קיבלתי תו נכה לתקופה של שנה ב10/5/2022 בטסט שהיה ב10/9/2022 שילמתי אגרת רישוי מופחתת בסך 28שח תו הנכה פג תוקף ב-10/5/23 וטרם שילמתי את האגרה החדשה (1330₪) האם תהיה בעיה להעביר בעלות בדואר? תודה רבה נתנאל
×
×
  • תוכן חדש...