המאבק בחלקים מזויפים חייב להיות באמצעות הגורמים הרלוונטיים ; משרד התחבורה נמצאת גברת שמטפלת בתלונות , מכון התקנים, המכס, נציבות תלונות הציבור וכמובן הפורום הזה זו פלטפורמה להצפת וחשיפת יבואנים וחנויות שמוכרות ומספקות חלקים מזויפים , בעמדת הפרט כיצד מספקים כוהילים מזויפים ובאריזות כתוב ״מקורי״