היי,
זאת הפעם היחידה שהבעיה הזאת הוזכרה באינטנרנט
מקווה שכותב הפוסט יראה ויצור איתי קשר. מעניין אותי לדעת מה הוא עשה בהמשך אחרי שזה קרה.
בכל מקרה,
אם למישהו יש מושג לגבי הבעיה הזאת (נורת בקרת יציבות שנדלקת + נורת הילוך שנעלמת) אז אשמח לשמוע פרטים ומה כדאי לעשות.