Jump to content

יהודי טוב

  • הודעות

    8
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי יהודי טוב

  1. אוקי, אבל מה לגבי רמת האמינות זה כמו קורולה או לא ? (מיוצר בבריטניה - לא ביפן)
  2. שנתון 2015 - 2017 ( הצורה החדשה) מישהו יודע האם יש לה את רמת האמינות של קורולה? שמעתי דעות חלוקות בעניין... משום מה היא יותר זולה משמעותית מהקורולה ומצד שני זה רכב בקטגורית מנהלים - תודה מראש
  3. אני הייתי הולך על קורולה שנתון 2010 - 2009 שזה לדעתי הכי עונה לתקציב ולכל הדרישות שלך (2008 לא כדאי כיון שהיא רובוטית)
  4. שים קרטון בפגאז' ותראה מהיכן הרטיבות מגיעה תקרא כאן https://rechavimzelaze.ovh/topic/551/גשם-חודר-מהבגאז/2?_=1707222902321
  5. קיבלתי אחלה רעיון איך לסדר וזה יצא מוצלח ברוך ה' יש לפתוח את הדלת של הבגאז' על ידי המפתח תפרק את הבטנה, תגיע לחוט ותדחוף אותו חזק כדי שיבלוט מהחור מתחת לכיסא של הנהג , ואז פשוט תיקח שוקולד של תיקון חשמל תקלף לו את הפלסטיק כדי שיהיה קטן ולהשחיל אותו איפוא שאמור ליהיות הכדור ברזל (כמו במפתח הדלק) בהצלחה
  6. הי לאבא שלי שיהיה בריא יש קורולה 2009 שהפתיחה של הבגאז' מתוך הרכב לא תקינה פתחתי את הפלסטיק שמכסה את הידית וראיתי שהחוט קפיץ ברח ונעלם מהחיבור לידית. אשמח לקבל רעיון מה לעשות
  7. לאחי יש פיקאסו C4 שאחרי כמה שנים המחשב השתבש ואיתו כל מערכת ההילוכים ובעיה גררה בעיה עד שהוא נאלץ למכור אותה לגריטה. לגבי הרודיוס שכרתי אותו כמה פעמים וממש ממש נהננתי מאוד מרוווח למבוגרים ויש לך גם מקום ענק בפגאז'. אחלה ביצועי מנוע (אומרים שזה מנוע של מרצדס?!) אבל האיבזור הטכנלוגי מיושן...
  8. חשבת על סאנגיונג רודיוס?
×
×
  • תוכן חדש...