Jump to content

vered.reuven

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של vered.reuven

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. אני הייתי לוקח רכב קטן יונדאי I20, עלות תחזוקה שלו יחסית די נמוכה, די מרווח, לא הייתי הולך על רנו קליאו, היה לי לא אהבתי, וחקרתי בכל מני אתרי חדשות, אני חושב שה i20 ממש טוב.
×
×
  • תוכן חדש...