Jump to content

שימדון

  • הודעות

    7
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי שימדון

  1. תודה על התשובה המפורטת, מאוד עזר! מה שמוזר לי זה שכדי לקבל ביטוח מקיף במחיר מוזל, חברת הביטוח דרשה ממני לשים כספת על מחשב הרכב עצמו, בנוסף כמובן לקודנית עם עלוקה וניתוק מחשב, למרות שהם לא דרשו הגנה על שקע OBD בכלל. כשניסיתי להבין למה, אמרו לי שזה בגלל שהפורץ חייב גישה ישירה למחשב הרכב עצמו מתחת למכסה מנוע, ואם המחשב בתוך כספת קשיחה, אז חיבור לשקע OBD בלבד לא יעזור לו...
  2. מה הקשר להדרכה על גניבת רכב? מאיפה שלפת את זה? אני בסה"כ רוצה לדעת אם חיבור למחשב רכב תמיד יכול לעקוף גם את הקודנית, או שאולי יש קודניות שאי אפשר לעקוף דרך מחשב הרכב, גם אם אפשר בדרך אחרת. משנה לי לדעת את התשובה, מה רע בזה? אם אתה לא יודע את התשובה אז הכל טוב ...
  3. אז בכל מקרה אפשר לעקוף כל קודנית על ידי חיבור למחשב הרכב דרך שקע OBD? כי לי אמרו שיש קודניות שאכן ניתן לעשות את זה דרך חיבור למחשב הרכב ולכן הן לא מגנות באמת על הרכב, אבל הבנתי שיש קודניות שגם חיבור למחשב הרכב לא יכול לעקוף, ולכן גם חיבור לשקע OBD יכול לכל היותר לשכפל מפתח, אבל ללא הקוד אי אפשר יהיה להניע. זה לא נכון? אתה בעצם אומר שכל קודנית אפשר לעקוף על ידי חיבור למחשב דרך שקע OBD?
  4. יש לי טויוטה קורולה היברידית מודל 2020. יש קודנית ברכב, אבל נאמר לי שאם הקודנית לא מנתקת באופן עצמאי קו קריטי ברכב, אז אפשר לעקוף אותה ע"י חיבור לשקע OBD (כמו שאפשר לשכפל מפתח דרך השקע הזה). אמרו לי לנסות להניע את הרכב ללא קוד, או עם קוד שגוי ולראות מה קורה. אז אם אני לוחץ על כפתור start ללא הכנסת קוד, כל מערכות החשמל ברכב נדלקות. יש אורות מהפנסים, מערכת המולטימדיה עובדת. לא נדלקת נורת חיווי ירוקה של ready (כמו במצב התקין), וגם יש נורת חיווי כתומה עם סימן שנראה כמו מנוע. גם ההגה ננעל ולא ניתן לסובב אותו, ויש נורת חיווי כתומה בצורה של הגה. אפשר להעביר את מוט ההילוכים למצב drive, אבל לחיצה על דוושת הגז לא עושה כלום. כל זה אומר משהו לגבי הקודנית? אפשר להסיק מזה אם הקודנית מנתקת קו קריטי ברכב? או שהיא למעשה מחוברת למחשב הרכב כך שניתן לעקוף אותה דרך חיבור לשקע OBD? תודה מראש על העזרה
  5. שלום, מישהו יודע איך אני יכול לשנות את הקוד בקודן של הרכב לקוד חדש? הקודן מסוג RANGER (4 ספרות ללא כוכבית או סולמית)
  6. שלום לכולם, אצלי בשכונה יש בעיה רצינית של גנבות רכבים. הם באים בתור חוליה ודי ברור שהם יודעים מה הם עושים. השאלה שלי: רכבים שיש בהם קודן, וגם אי אפשר לנסוע ללא קרבה פיזית של המפתח, האם מנגנוני ההגנה האלה באמת גורמים לגנב הממוצע לדלג על הרכב? אני אחדד את השאלה: ברור לי שעקרונית אפשר לפרוץ הכל, וברור לי שתמיד עדיף יותר מנגנוני הגנה מאשר פחות, זה לא התשובות שאני מחפש. אבל אם יש מישהו כאן שבאמת מבין במערכות הגנה האלו, ובאמת מבין איך הגנבים האלה פורצים מבחינה טכנית, אז האם גם לגנב הממוצע יש יכולות לפרוץ כאלה דברים וזה מבחינתו בכלל לא הרתעה, או שמדובר במנגנונים שבאמת הרבה יותר קשה לפרוץ אותם, ולכן הגנב הממוצע יעדיף לא להתעסק עם זה? בתודה מראש
×
×
  • תוכן חדש...