יש לי טויטה רנקס 2006 עם חיישני גשם לשעבר(שיום אחד הפסיקו לעבוד), אז עברתי לידני! המגבים פועלים מצוין, הבעיה שמציקה לי כשאני עוצר אותם הם עוצרים באמצע ולא חוזרים אוטומט למקום, ואז צריך לחיצות קצרות לכוון שירדו עד הסוף..
ניסיתי לחפור קצת בארכיון ולא מצאתי פתרון. הבנתי שיש ציר חלזון במנוע של הוישרים ויתכן בעיה במגעים או להחליף מנוע. שווה השקעה? אשמח לעזרה מהחכמים או בעלי הניסיון.