Jump to content

mre

  • הודעות

    34
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי mre

  1. סליחה על הנידנוד,אבל מה ההבדלים בין התקנים ומה הסיכון בשימוש בתקן זה במידה ויש.
  2. אני יודע אבל בעוונותיי כבר קניתי את השמן ולא יודע אם יחליפו לי אותו.
  3. טעות כתיב 115.000
  4. שלום לחברי הפורום. קניתי סוזוקי בלנו 1999 מנוע 1.6 גיר ידני 115000 ק"מ חלק מיישור קו, אני רוצה להחליף שמן גיר(לבד,יודע דבר אחד או שניים על רכבים) השאלה היא כזאת, האם שמן גיר בעל תקן API GL-5 טוב לרכב זה אן עלול לגרום נזק. ע"פ ספר סוזוקי מומלץ API GL-4 75W90 אני קניתי מצנטרל (לא שמתי לב) BG 75W-90 תקן API GL-5 השמח לתשובה מיקצועית
  5. יש לי ספרות טכנית של בלנו ואם זה עוזר זהו חתך של גיר ידני בלנו 1999 (לא נאמר איזה שנה הרכב)
  6. פשוט מאד כנס לEMULE ותרשום TOYOTA COROLLA שם תמצא את מבוקשך.
  7. בקשר לשאלתך 3= כיוון מהירות אידיאלית של המנוע בין 800ל 850סל"ד 5= אם אני לא טועה נשם מנוע
×
×
  • תוכן חדש...