שלום לחברי הפורום.
קניתי סוזוקי בלנו 1999 מנוע 1.6 גיר ידני 115000 ק"מ חלק מיישור קו,
אני רוצה להחליף שמן גיר(לבד,יודע דבר אחד או שניים על רכבים) השאלה היא כזאת,
האם שמן גיר בעל תקן API GL-5 טוב לרכב זה אן עלול לגרום נזק.
ע"פ ספר סוזוקי מומלץ API GL-4 75W90
אני קניתי מצנטרל (לא שמתי לב) BG 75W-90 תקן API GL-5
השמח לתשובה מיקצועית