Jump to content

אושר2101

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי אושר2101

  1. יש לי שברולט אפיקה 2008 2.5 ואני רוצה לעשות לו גג פנורמי (לא סאן רוף) האם יש כזאת אפשרות ואם כן איפה אפשר לעשות ומה המחיר בערך ?
×
×
  • תוכן חדש...