Jump to content

אושר2101

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של אושר2101

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. יש לי שברולט אפיקה 2008 2.5 ואני רוצה לעשות לו גג פנורמי (לא סאן רוף) האם יש כזאת אפשרות ואם כן איפה אפשר לעשות ומה המחיר בערך ?
×
×
  • תוכן חדש...