Jump to content

אושריתת

  • הודעות

    42
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי אושריתת

  1. ה' ישמור. תודה לה' הסוכר היה על הכל חוץ מעל הצד השמאלי (ששם הפתח תדלוק) של הרכב. כנראה סתם ילדים משועממים. מזלם שאין מצלמה.
  2. חחח חזק! אחרי השטיפה החיצונית שאבקתי כבר בתוך האוטו לכבוד פסח
  3. נראה לי, כמו שעושים בשטיפת מכוניות לפני הכניסה למכונה. ולבקשתי הם השקיעו יותר כדי להוריד את הסוכר מהשמשה והמגב וכו.
  4. תודה! בוצע (השטיפה לפסח) לא חחחחח ה' ישמור, לא לתת רעיונות!
  5. שלום כולם. הבוקר קמתי לרכב מצופה סוכר לבן- השמשות, המגבים הגג, החריצים, החלונות... מישהו יודע האם זה עלול להזיק לצבע של הרכב אם לוקח יום יומיים עד שעושים לו ניקוי? ובכלל המלצות כלליות לניקוי טוב כי הסוכר כבר התייבש בחלקו 🥺 תודה רבה!
  6. אבל זה גם מה שהמוקדנית החביבה אמרה לי- לנתק את המינוס של המצבר לכמה דקות..... ורק אז לשים את הקוד (לא מפרטת פה את כל המהלך כדי לא לעזור לגנבים 🙈)
  7. מקווה בקרוב לעדכן שהשגתי מפתח 10 וזה עבד...
  8. אנחנו מדברים על קוד למערכת אודיו, לא לרכב
  9. במוקד הונדה היא אמרה לי לנתק את המינוס. מה פירוש בזהירות כדי לא לסגור מעגל? 😱
  10. בלינק שברנד צירף עוזרים מאד! אמרו לי שם מה הקוד, תודה רבה! אם עוד מישהו ישאל- מסתבר שזה קורה בעקבות החלפת מצבר. עכשיו השאלה היא- איך מנתקים את הכאבל של המינוס במצבר....? זה מצריך מברג? פותח ברגים? 🤣 הו, אז זה בדיוק מה ששאלתי עכשיו- איך מנתקים? 🙈
  11. תודה! סליחה על הבורות, אבל מי היבואן ואיך פונים אליו...?
  12. שלום לכולם. יש למישהו מושג מה עושים עם הקוד של מערכת האודיו בהונדה ג'ז? בלי ששמים קוד- אין איך להשתמש במערכת ואין לי מושג מה הקוד.. זה רכב יד2 ואין דרך להשיג את הבעלים הקודמים 🤔
  13. תודה רבה! הסבר פשוט ונהדר 🌷
  14. אוקיי... תודה רבה 🌷
  15. תגידו..- איפה עוד מומלץ לחפש רכב יד 2 חוץ מבאתר יד2...?
  16. תודה
  17. זה בפתח תקווה? מכירים גם באשקלון?
  18. תודה
  19. תגידו- הגיוני שההיברידית יותר נוחה, נעימה לנסיעה, מגיבה חלק יותר ועם מזגן חזק יותר מהלא היברידית? או שזה תלוי הרכב עצמו? בדקתי את שתיהן, וואללה- מההיברידית נהנתי ממש ומהלא היברידית לא
  20. תודה
  21. לבדיקת רכב לפני קניה (לא מכון), לא יקר. יש המלצות?
  22. תודה רבה לשניכם.
  23. תגידו- האם חוקי לנהוג ללא כרטיס הרשיון? שואלת גי אני קונה רכב בפתח תקווה והרשיון שלי בירושלים, אז אצטרך לנהוג כמה ימים ללא הרשיון עליי
×
×
  • תוכן חדש...