שלום כולם.
הבוקר קמתי לרכב מצופה סוכר לבן- השמשות, המגבים הגג, החריצים, החלונות...
מישהו יודע האם זה עלול להזיק לצבע של הרכב אם לוקח יום יומיים עד שעושים לו ניקוי?
ובכלל המלצות כלליות לניקוי טוב כי הסוכר כבר התייבש בחלקו 🥺
תודה רבה!
בלינק שברנד צירף עוזרים מאד!
אמרו לי שם מה הקוד, תודה רבה!
אם עוד מישהו ישאל- מסתבר שזה קורה בעקבות החלפת מצבר.
עכשיו השאלה היא- איך מנתקים את הכאבל של המינוס במצבר....? זה מצריך מברג? פותח ברגים?
🤣
הו, אז זה בדיוק מה ששאלתי עכשיו- איך מנתקים? 🙈
שלום לכולם.
יש למישהו מושג מה עושים עם הקוד של מערכת האודיו בהונדה ג'ז? בלי ששמים קוד- אין איך להשתמש במערכת ואין לי מושג מה הקוד..
זה רכב יד2 ואין דרך להשיג את הבעלים הקודמים 🤔
תגידו- הגיוני שההיברידית יותר נוחה, נעימה לנסיעה, מגיבה חלק יותר ועם מזגן חזק יותר מהלא היברידית?
או שזה תלוי הרכב עצמו?
בדקתי את שתיהן, וואללה- מההיברידית נהנתי ממש ומהלא היברידית לא