Jump to content

Shamu8

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Shamu8

  1. היי , אני מחפש רכב בתקציב של 55k בערך , אוטומט , חשוב לי שיהיה מהנה לנהיגה ומושב נוח ומהיר עם כח ושיהיה אמין בלי ללכת למוסכים כל הזמן אלא רק לטיפולים שוטפים, אני לא נוסע הרבה בערך 8 או 9 אלף קילומטר בשנה אז לכן חסכוני בדלק זה משהו שפחות חשוב לי , תודה רבה .
  2. מקפיץ
  3. השברלוט ספארק תיהיה חסכונית יותר באופן משמעותי בנסיעה של פקקים למשל מיונדאי i30 ?
  4. מעדיף לא היברידי
  5. היי לכולם , אני מחפש רכב שיהיה חסכוני מאוד בדלק , בטיחותי , אמין ותחזוקה זולה ושלא יראה מוסך ... מחפש רק אוטומט רוב הנסיעה שלי היא פקקים אז לכן אני מחפש רכב שיהיה חסכוני בדלק במיוחד גם לפקקים .. התקציב הוא 45-50 אלף .. תודה רבה לעוזרים
×
×
  • תוכן חדש...