היי , אני מחפש רכב בתקציב של 55k בערך , אוטומט , חשוב לי שיהיה מהנה לנהיגה ומושב נוח ומהיר עם כח ושיהיה אמין בלי ללכת למוסכים כל הזמן אלא רק לטיפולים שוטפים, אני לא נוסע הרבה בערך 8 או 9 אלף קילומטר בשנה אז לכן חסכוני בדלק זה משהו שפחות חשוב לי , תודה רבה .
היי לכולם , אני מחפש רכב שיהיה חסכוני מאוד בדלק , בטיחותי , אמין ותחזוקה זולה ושלא יראה מוסך ... מחפש רק אוטומט רוב הנסיעה שלי היא פקקים אז לכן אני מחפש רכב שיהיה חסכוני בדלק במיוחד גם לפקקים .. התקציב הוא 45-50 אלף .. תודה רבה לעוזרים