שלום,
לפני שבוע החלפתי מצבר בסניף וולטה.
התקינו לי TAB 60 amp start & stop כמו שכתוב בהוראות יצרן. מאז ההתקנה נורית start and stop מהבהבת והמערכת לא עובדת. הבחור בחנות אמר שזה יסתדר לאחר נסיעה קצרה - אבל זה לא קרה.
מישהו מכיר את התקלה?
האם נדרש לעדכן את המחשב בהחלפת המצבר?
האם אני יכול להשאיר את זה ככה (גם ככה אני לא סובל את המערכת) או שזה יכול לגרום לנזק/בלאי מואץ?
סוזוקי קרוסאובר 2019.
תודה מראש לכל העוזרים.