ברכבי צליל יניקת האויר שהיה מוחשי מאד כמעט ולא נשמע כעת הפילטר k&n (מורכב ישירות על הקרבורטור)
נוקה ושומן בערכה היעודית,הקרבורטור לאחר שיפוץ(ללא קשר לבעיה הנל) מה יכולות להיות הסיבות ?
תודה
ברכבי ax gt,צליל היניקה של הפילטר שהיה מאד מוחשי כמעט ואינו מורגש
כעת,הפילטר נוקה ושומן בערכה יעודית.קרבורטור שופץ (ללא קשר לבעיה)
מה יכולות להיות הסיבות ?
תודה