Jump to content

יאיר66

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

הנקודות של יאיר66

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. הצליל התקבל רק לאחר הרכבת הפילטר הפתוח אך נעלם
  2. ברכבי צליל יניקת האויר שהיה מוחשי מאד כמעט ולא נשמע כעת הפילטר k&n (מורכב ישירות על הקרבורטור) נוקה ושומן בערכה היעודית,הקרבורטור לאחר שיפוץ(ללא קשר לבעיה הנל) מה יכולות להיות הסיבות ? תודה
  3. ברכבי ax gt,צליל היניקה של הפילטר שהיה מאד מוחשי כמעט ואינו מורגש כעת,הפילטר נוקה ושומן בערכה יעודית.קרבורטור שופץ (ללא קשר לבעיה) מה יכולות להיות הסיבות ? תודה
×
×
  • תוכן חדש...