Jump to content

ben_perry

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של ben_perry

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. בקשר לכיוון השעון... אז אני כמעט בטוח שאתה מכוון את השעון דרך לוח השעונים.. זאת אומרת שיש שם את הכפתור הארוך שאתה מאפס את הקילומטרים.. אז דרכו אתה מכוון את השעון בצורה של הזזה ימינה ושמאלה... תנסה לשחק אם הכפתור... ימינה ושמאלה.. תתחזיר תשובה אם זה עבד..
×
×
  • תוכן חדש...