שלום,
אשמח לשמוע חוות דעתכם,
עמדתי ראשון ברמזור, בנתיב השמאלי שלידי היה רכב בנתיב הימני, לאחר שהיה ירוק נסעתי קדימה, לאחר מרחק מה, שראיתי שהרכב הימני במרחק, אותתי ועברתי נתיב ימינה,
לאחר כמעט סיום המעבר הרכב הימני נכנס בי בפינה הימנית האחורית (בשפיץ האחורי), כשאצלו הפגיעה היא בפינה השמאלית הקדמית,
היה שם אישה עם תינוק חולה לידה שככל הנראה היתה עסוקה בו בידיעה שהיא הראשונה בכביש ולא שמה לב שאותתי ועברתי נתיב.
מי אשם?