Jump to content

אאאאאאאא

  • הודעות

    7
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי אאאאאאאא

  1. לא היה מדובר פה בצומת, אלא אחריה.
  2. כשעוברים נתיב עוברים באלכסון, לא ישר, אז התחלתי לעבור, והקדימה שלי פנה ימינה, והפגיעה היא בשפיץ האחורי, זה לא אומר שזה בסוף המעבר? שים 2 ידיים כ-2 הרכבים שהשמאלי פונה ימינה, זה מהקדימה לאחורה, אם זה היה בתחילת המעבר הפגיעה היתה מקדימה או באמצע-בדלתות, זה שהפגיעה היא בטאבון האחורי לא אומר שלא שמו לב לאיתות ולמעבר?
  3. שלום, אשמח לשמוע חוות דעתכם, עמדתי ראשון ברמזור, בנתיב השמאלי שלידי היה רכב בנתיב הימני, לאחר שהיה ירוק נסעתי קדימה, לאחר מרחק מה, שראיתי שהרכב הימני במרחק, אותתי ועברתי נתיב ימינה, לאחר כמעט סיום המעבר הרכב הימני נכנס בי בפינה הימנית האחורית (בשפיץ האחורי), כשאצלו הפגיעה היא בפינה השמאלית הקדמית, היה שם אישה עם תינוק חולה לידה שככל הנראה היתה עסוקה בו בידיעה שהיא הראשונה בכביש ולא שמה לב שאותתי ועברתי נתיב. מי אשם?
×
×
  • תוכן חדש...