Jump to content

DDDDDDDD

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של DDDDDDDD

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. ככל שערך הרכב נמוך יותר, כך הסיכוי של טוטל לוס גבוה יותר. אם כל הרכב שווה 20K ועלות התיקון מתקרבת ל10K אז תקבל את כל שווי הרכב ומשם תתקדם לשנתון חדש. לעומת זאת אם תמכור את הרכב אף פעם לא תקבל 20K. לכן לפעמים כדאי להחזיק את הרכב עד שמישהו נכנס בך או שאתה נכנס במישהו ובכך להשבית את הרכב ולהתקדם הלאה לדגם חדש יותר. נכון שזה הימור ולכאורה הפסד של כסף שיכולת לשים בחיסכון. אבל האם באמת היית שם בחסכון לרכב הבא?
×
×
  • תוכן חדש...