Jump to content

פרפר 12

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי פרפר 12

  1. אבא שלי היו לא הרבה קנסות [ואנחנו לא זוכרים האם הוא שלים את זה ] ובנוסף לא חידש את הרישון כבר לפחות 17 שנים האם הוא יכול להתחיל ללמוד נהיגה ואח"כ לעשות טסט? תודה רבה
  2. אני גם מעונין לדעת באמת האם זה כלכלי?
×
×
  • תוכן חדש...