Jump to content

Elad.a

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Elad.a

  1. אלוף! תודה רבה עזרת לי מאוד 😀
  2. יש מערכת מומלצת אבל מנסיון? שמישהו התקין, שהטאצ מהיר ויש אפל קאר?
  3. היי רציתי לשמוע אם יש מישהו שהזמין והתקין ובעקבות כך ממליץ, על מערכת מולטימדיה לרכב עם CarPlay ומה משמעות הגרסאות? Ram וכו? אשמח גם לקישורים או מדריכים להתקנה אם רלוונטי
  4. היי רציתי לשאול את החברים מה הבדל בין יונדאי i30 לבין סטיישן לi30 cw. בסיפור זה שיש לי ילדה ועוד בן בדרך בעזרת ה׳ ורציתי לעבור לרכב עם בג’אז רציני יותר כשנוסעים שבתות להורים או יוצאים לטייל יהיה יותר נוח( היום נוסע על פיקנטו 2017) אני מעוניין בדגמים של 2014-2015 כי זה טווח המחיר שיש לי לשלם, אשמח אם אתם יודעים אם יש הבדל בין הדגמים? או שזה שני שמות לאותו דגם? ואם יש הבדל מה הבדל בין שני הרכבים?
  5. היי חברים יש ברשותי קאיה פיקנטי 2017, ויש לי שלט היה חסרה לו סוללה תקופה ולאחר החלפת הסוללה כנראה שאבד הקידוד לרכב וכעת אינו פותח וסוגר את הרכב בעוד שהשלט עובד לפי החיווי שנותן. בעבר ראיתי נראלי בפורום הזה מדריך לקידוד עצמי לרכב אשמח אם מישהו מכיר איך עושים את זה. אצרף תמונה של השלט
×
×
  • תוכן חדש...