היי רציתי לשאול את החברים מה הבדל בין יונדאי i30 לבין סטיישן לi30 cw.
בסיפור זה שיש לי ילדה ועוד בן בדרך בעזרת ה׳ ורציתי לעבור לרכב עם בג’אז רציני יותר כשנוסעים שבתות להורים או יוצאים לטייל יהיה יותר נוח( היום נוסע על פיקנטו 2017) אני מעוניין בדגמים של 2014-2015 כי זה טווח המחיר שיש לי לשלם, אשמח אם אתם יודעים אם יש הבדל בין הדגמים? או שזה שני שמות לאותו דגם? ואם יש הבדל מה הבדל בין שני הרכבים?