Jump to content

יוסי B

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי יוסי B

  1. שלום לכולם אבקש את עזרתכם במציאת הבעיה יש לי דייהטסו סיריון שנת 2010 ולאחרונה נכבה לי לפעמים כשאני בעמידה ברמזור או סתם ולפעמים גם באמצע נסיעה יש לציין שהכל תקין אין שום נורה דלוקה הייתי במוסך והוא לא מצא את הבעייה אחרי בדיקה ארוכה האוטו אחרי טיפול יסודי וניקוי מצערת תודה מראש לעונים.
×
×
  • תוכן חדש...