שלום לכולם
אבקש את עזרתכם במציאת הבעיה
יש לי דייהטסו סיריון שנת 2010 ולאחרונה נכבה לי לפעמים כשאני בעמידה ברמזור או סתם ולפעמים גם באמצע נסיעה
יש לציין שהכל תקין אין שום נורה דלוקה
הייתי במוסך והוא לא מצא את הבעייה אחרי בדיקה ארוכה
האוטו אחרי טיפול יסודי וניקוי מצערת
תודה מראש לעונים.