אהלן,
חיפשתי בשאולות הנפוצות ולא ראיתי איזה מדריך או כיוון, מחפש לדעת בוודאות מה גודל הרמקולים שאוכל להתקין ביונדאי I10 2013.
בנוסף אם יש המלצות, אשמח להחליף את כל ארבעת הרמקולים בדלתות , ואת המערכת עצמה במשהו פשוט שיתמוך בבלוטות. תקצבתי לזה 1500 שקל עם ההתקנה - ואין לי בעיה לחכות למשלוח מאמזון או מקום אחר.
תודה רבה,
שמוליק.