Jump to content

שמולץ

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי שמולץ

  1. תודה, מוזמן לשלוח הצעה (כולל התקנה ופרטים לאיפה צריך להגיע כדי להתקין) לפרטי או למייל שלי [email protected] בעיקרון כרגע אני עוד חוקר איזה רמקולים אני רוצה, הכיוון באמת הוא ללא הגברה מבחינתי.
  2. אהלן, חיפשתי בשאולות הנפוצות ולא ראיתי איזה מדריך או כיוון, מחפש לדעת בוודאות מה גודל הרמקולים שאוכל להתקין ביונדאי I10 2013. בנוסף אם יש המלצות, אשמח להחליף את כל ארבעת הרמקולים בדלתות , ואת המערכת עצמה במשהו פשוט שיתמוך בבלוטות. תקצבתי לזה 1500 שקל עם ההתקנה - ואין לי בעיה לחכות למשלוח מאמזון או מקום אחר. תודה רבה, שמוליק.
×
×
  • תוכן חדש...