Jump to content

Johnny boy

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Johnny boy

  1. כמו שאמרת מערכת טיפשה וכמו שציינתי אני חובב טכנולוגיה... שורה תחתונה אין שום צורך באחריות במערכות אלו, אם היא הגיעה תקינה היא תשאר תקינה כל עוד תשתמש בה כראוי(בלי פירוקים או התחכמויות) אך במקרה של שימוש לא ראוי גם אם יש לך אחריות היא מבוטלת. אני לא יודע מה איתך אני לא אוהב לשלם יותר על פחות, לאלי אקספרס יש שירות לקוחות נהדר- אם קיבלת מוצר פגום אתה מקבל החזר מאלי והם דואגים לפתור את הקבלה חזרה של הכסף שלהם מול המוכר... בקצרה win-win. לגבי עדכונים אם אתה רוצה מערכת ניווט אתה חייב להתקין משהו שלהם שזה עולה כסף "אפליקציה" שתומכת במערכת טיפשה, באנדרואיד יש לך אין סוף אפשרויות שדרוג שמקלות את החיים, כגון מצלמות דרך חכמות, חיישני לחץ אוויר, חיישן אמברקס, אופציה לחיבור סאב ואיקוליזר חיצוניים, חיבור מחשב רכב, הורדת אפלקציות כמו בכל מכשיר אנדרואיד... אבל שוב כל אחד והשיקולים שלו והצרכים שלו. אישית אעדיף לשלם 300 שקל על מערכת אנדרואיד חלשה + 150-200 שקלים התקנה ולא 1500 על פיונר שהחיבור בולטוט שלה גם נמצא בספק.
  2. יכול לאמר לך בלב שלם שהpionner הרבה יותר חלשה ואיטית(מנסיון) מאשר מערכת אנדרואיד איכותית ו"מחברה סינית עלומת שם", מעבר לכך שהמערכות האלה מאפשרות לך ככ הרבה הן גם במחיר ככ משתלם ובלי כאבי ראש שכל דבר זה פריצה או ללכת למומחה לפיונר שיעשה איזה עדכון וידע איך להתעסק איתה... לא פה אתה פושט פותח נקודת גישה במקרה הכי גרוע(לי יש סים במערכת) ומעדכן מוריד משנה עושה מה שאתה רוצה! מעבר למערכת לחץ אוויר שמחוברת, מצלמת dvr(מוביל איי + הקלטה), חיבור סמארטפון מהיר, אופציה לחבר כבלים. בקיצור לעניות דעתי מעדיף עלום שם וטוב עד מעולה, מאשר חברה "אגדית" עם ממשק חרא אופציות דלות ואיכות פח... שלא נדבר על מחיר כפול...
  3. קודם כל ברור! השאלה כמה תרצה להשקיע... יש באלי המון מערכות שמגיעות מסין עם מערכת אנדרויד מלאה וויז שמקבל עדכונים בלוטוט נוח הכל מתחבר כמובן לשליטת הגה וכו' התקנה די פשוטה אם תזמין ספציפית לדגם שלך ולא מערכת אוניברסלית... אני עם כזאת כבר 4 שנים יותר נכון 2 כי שידרגתי את שלי ויכול להמליץ בחום! מצרף דוגמא למערכת. https://a.aliexpress.com/_vXKfA0 מנסיון אישי ממליץ להזמין דגם עם 8 ליבות ו4/3 גיגה ראם, פחות מכך אחת לאיזה 3-4 שעות יהיה לך קריסה של וויז בימים חמים וכו' לא משהו שהוא סוף העולם פשוט תקיעה של שניה וחצי סגירת האפליקציה. מעבר לכך שהיא גם מגיע עם קאר פלאי/אנדרואיד אוטו מה שה4 ליבות לא מגיעה איתה. שורה תחתונה אם אתה רוצה אחת איכותית עם איקולייזר, חזקה, מהירה והכי חשוב מהנה ובטיחותית.. אמליץ להשקיע את ה700-800 במקום ההכי זול ב350. שוב שיקול שלך. אם תרצה המלצה על מערכת תוכל פשוט להגיב לי את הדגם של הרכב ו*אמליץ* על מה אני הייתי מזמין. למען הסר ספק, אני לא חשמלאי\טכנאי\מכונאי, פשוט חובב טכנולוגיה ואיכות חיים.
  4. היי אם בספר רכב רשום שמידת הצמיג הנדרשת היא: 215/50ZR17 חוץ ממרוח חורים וציר, איך יודעים איזה גאנט מתאים האם יש איזשהו חישוב? כי לצורך העיינין יש מישהו שמוכר ג'אנט 17" שמורכב עליו צמיג 225/50. אני יודע שלא אוכל לאשר את אותו צמיג ואצטרך להחליף אותו אבל השאלה אם 215 "יתאים" לגאנט? הוא רק יהיה יותר צר?? מה עוד מחייב אותנו חוץ מהקוטר(17") ומספר חורים/מרווח חורים...
×
×
  • תוכן חדש...