Jump to content

amitweiss

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי amitweiss

  1. שלום עקב נורית תקלה שחוזרת על הצתה וזיהום אויר באוטו נבדק במוסך הנהדר שלי והמסקנה Wastegate המצב לא חמור ואין בעיה בסחיבה אז כנראה שיש לי זמן להזמין מחו"ל ( במוסך זורמים איתי , דווקא רציתי אבל אין במלאי כרגע ) האם זה מתאים ? https://www.ebay.com/itm/333972534399?hash=item4dc250747f:g:Ko4AAOSwP8RggwWJ האם צריך להזמין חלקים נוספים ?
×
×
  • תוכן חדש...