שלום
עקב נורית תקלה שחוזרת על הצתה וזיהום אויר באוטו נבדק במוסך הנהדר שלי והמסקנה Wastegate
המצב לא חמור ואין בעיה בסחיבה אז כנראה שיש לי זמן להזמין מחו"ל ( במוסך זורמים איתי , דווקא רציתי אבל אין במלאי כרגע )
האם זה מתאים ?
https://www.ebay.com/itm/333972534399?hash=item4dc250747f:g:Ko4AAOSwP8RggwWJ
האם צריך להזמין חלקים נוספים ?