Jump to content

אלכס_אשדוד

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי אלכס_אשדוד

  1. שלום רב, כתבתי שאלה בתאריך 13.08.2021 על בעיית צבע (מתקלף) על גג רכב טויוטה קורולה 2012 . תודה למי שהתייחס (לא הגבתי כי הייתי בחו"ל ) אינני בטוח שמגיע לי ירידת ערך אם אצבע את הרכב (עדיין לא פניתי לטיוטה) , אך מהתכתבות שראיתי למעלה הבנתי שהם צובעים על חשבונם חלק רכב עם צבע מתקלף . בגלל שהחלטתי למכור את הרכב , ללא קשר לצבע, יש לי 2 שאלות (אם משהוא שמכיר נושא יכול לעזור) 1) האם כדאי לפרסם רכב למכירה ללא צביעה (כדי להראות שרכב לא עבר תאונה) , כאשר אתחייב לקונה לצבוע גג (לפי הבנתי בטויוטה מסכימים לצבוע) ?? או עדיף לצבוע ואז למכור ?? 2) האם יש סיכוי לקבל פיצוי מטיוטה על ירידת ערך ?? (הבנתי מהתכתבות שהיא קיימת בעקבות צביעה). הרכב בן 9 שנים בקרוב ,ללא אף תאונה ,ומצבו מכני מעולה לכן ועדיין יש לו ערך (סדר גודל של 34,000 ש"ח) תודה מראש אם משהוא יכול לעזור בנושא .
  2. שלום רב, אני בעל טויוטה קורולה 2012 צבע אפור כהה מטלי כאשר רכשתי ב2012 רכב חדש. לפני כמה שנים צבע על הגג הרכב התחיל להתקלף . מצב החמיר בשנה אחרונה . לא שמעתי על בעיה כללית בטויוטה ולכן רק השבוע בגלל החלטה למכור רכבי, הגעתי למוסך פחחות (לא מורשה טויוטה) כדי לבצע צביעת גג רכב על חשבוני . כאשר בעל מוסך (שהסכים לצבוע ) אמר שבעיה זאת מוכרת לו היטב דווקא בדגמי טויוטה 2012 , הבנתי שלא מדובר על בעיה אישית שלי וכך הגעתי לפורום שלכם היכן ראיתי היסטוריה של בעיה ועצות ענייניות . בקשה שלי - לתת לי המלצה לגבי דרכי פעולה אפקטיביים ואולי לפנייה לגורמי מקצוע או משפטיים אשר יוכלו לעזור בפתרון צודק. חשוב לציין שעדיין לא ביצעתי צביעה וגם לא התחלתי במכירת רכב ולכן אינני נתקלתי בסוגיה ירידת ערך לאחר צביעה במוסך מורשה תודה מראש למי שאתן עצה בנושא
×
×
  • תוכן חדש...