שלום רב,
כתבתי שאלה בתאריך 13.08.2021 על בעיית צבע (מתקלף) על גג רכב טויוטה קורולה 2012 .
תודה למי שהתייחס (לא הגבתי כי הייתי בחו"ל )
אינני בטוח שמגיע לי ירידת ערך אם אצבע את הרכב (עדיין לא פניתי לטיוטה) , אך מהתכתבות שראיתי למעלה
הבנתי שהם צובעים על חשבונם חלק רכב עם צבע מתקלף .
בגלל שהחלטתי למכור את הרכב , ללא קשר לצבע, יש לי 2 שאלות (אם משהוא שמכיר נושא יכול לעזור)
1) האם כדאי לפרסם רכב למכירה ללא צביעה (כדי להראות שרכב לא עבר תאונה) , כאשר אתחייב לקונה
לצבוע גג (לפי הבנתי בטויוטה מסכימים לצבוע) ?? או עדיף לצבוע ואז למכור ??
2) האם יש סיכוי לקבל פיצוי מטיוטה על ירידת ערך ?? (הבנתי מהתכתבות שהיא קיימת בעקבות צביעה).
הרכב בן 9 שנים בקרוב ,ללא אף תאונה ,ומצבו מכני מעולה לכן ועדיין יש לו ערך (סדר גודל של 34,000 ש"ח)
תודה מראש אם משהוא יכול לעזור בנושא .